Frågor & svar

Går det att få affischer och tavlor på andra motiv än de som står med i webbutiken?

Affischer och tavlor går tyvärr inte att beställa i andra motiv än de som finns i webbutiken, annat än möjligen i större volymer. Kontakta oss i så fall för offert.
Kontakta oss för offert >

Hur lång leveranstid har ni i webbutiken?
Du har normalt din beställning senast inom 2-3 dagar. Vi skickar antingen med A-post, eller med DHL till närmsta uthämtningsställe, vilket tar 1-2 dagar.

Vågar jag använda kreditkort i webbutiken?
Vi använder Klarna som är ett av de säkraste systemen på marknaden. Skulle du ändå tveka, kan du betala på faktura.

Varför tar ni uppgift om personnummer vid köp i webbutiken?
Det är framförallt vid fakturaköp som personnumret är viktigt. Klarna använder det för att kunna göra kreditkontroll.

Hur handskas ni med personuppgifter som samlas in vid köp i webbutiken?
Vi är ansvariga enligt personuppgiftslagen och GDPR. Vi lämnar aldrig ut uppgifter till tredje man. Om du önskar radera dina uppgifter i våra system så går det bra att kontakta oss så löser vi det.

Jag ångrar ett köp – hur gör jag?
Du har full returrätt inom fjorton dagar från det att du har fått varan. Läs på packsedeln hur du går tillväga.

Jag vill reklamera en vara – hur gör jag?
Kontakta oss så fort du upptäcker felet.

Inloggning för
återförsäljare

Jag är inte återförsäljare av Kreativ Insikts produkter men jag är företagare och skulle gärna vilja bli återförsäljare, klicka här >

Jag vill prenumerera på Carolinas nyhetsbrev.​

 
 

Du kan vara trygg med oss. 

Vi kommer inte att dela med oss av dina kontaktuppgifter till tredje part.